خبر خبر خبر

اخبار جالب و خواندنی

خبر خبر خبر

اخبار جالب و خواندنی

یک Media Player کاربردی و رایگان برای عاشقان فیلم و سریال!

یافتن یک Media Player کاربردی و جذاب و در عین حال ساده برای پخش موسیقی و فیلم در بین ابزارهای فراوانی که اکنون در بازار نرم‌افزار‌ها یافته می‌شود، کاری مشکل است. اما در میان این همه، هستند ابزارهایی که از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردارند و در عین حال از همه فرمت‌های موجود نیز پشتیبانی می‌کنند. ALLPlayer یکی از این دسته از نرم‌افزار‌هاست که البته کمتر شناخته شده است.

  به گزارش «تابناک» نرم‌افزارهای پخش موسیقی و ویدئو اکنون در رقابت شدید برای جذب کاربران بیشتر هستند و در این میان غول‌هایی مانند KMPlayer، VLC و MPC همچنان پیشتاز در این عرصه. 


اما هستند ابزارهایی که به رغم آنکه کمتر از ‌آن‌ها شنیده شده،‌ ‌قابلیت‌های فوق‌العاده و کاربردی دارند‌ و به جرأت می‌توان گفت، چیزی ‌از سایر Media Player‌های بزرگ کم ندارند؛ نرم‌افزار ALLPlayer یکی از همین دست ابزار‌هاست.

یک Media Player کاربردی و رایگان برای عاشقان فیلم و سریال!

حجم نرم‌افزار البته کمی سنگین است (۳۸ مگابایت) اما نصب آن ساده. تنها در حین نصب باید دقت کنید ‌در مرحله انتخاب ابزارهای لازم برای نصب، تعدادی برنامه جانبی نیز به همراه این نرم‌افزار نصب می‌شود که در صورت لزوم موارد غیر ضروری را برنگزینید.

یک Media Player کاربردی و رایگان برای عاشقان فیلم و سریال!

نکته جالب در خصوص این Media Player این است که تقریبا از تمامی نمونه‌های مشابه و معروف خود امکانات و ابزار بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مثال این نرم افزار کمک می‌کند که زیرنویس‌های هماهنگ با فیلمی که در حال دیدن آن هستید را بیابید. به این ترتیب که به پایگاه داده‌های زیرنویس خود متصل می‌شود و زیرنویس هماهنگ با نسخه شما را پیدا می‌کند. 

همچنین سایر امکانات ابزارهای دیگر در خصوص تنظیم زیرنویس‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از جالب‌ترین ابزارهای این نرم‌افزار قابلیت Dubbing آن است؛ به این معنا که این قابلیت نمایش زیرنویس را بر پایه صدای انسانی در فیلم تنظیم می‌کند.

یک Media Player کاربردی و رایگان برای عاشقان فیلم و سریال!


از جمله قابلیت‌های دیگر این نرم افزار در خصوص زیرنویس‌ها قابلیت IQ Text آن است که باعث می‌شود تا جملات طولانی‌تر مدت زمان بیشتری بر روی تصویر بمانند تا مخاطب به راحتی آن‌ها را بخواند. 

اما صرف نظر از موضوع زیرنویس‌ها این نرم افزار قادر است که تمامی Audio CD‌ها و DVD‌ها و همچنین فایلهای RAR را بدون نیاز به هیچ Codec خارجی باز کرده و بخواند. تقریبا از تمامی فرمت‌های موجود پشتیبانی می‌کند و مهم‌تر از همه اینکه از یک بروز‌رسانی زنده برای دسترسی به آخرین Codec‌ها برخوردار است. 

برخی از شناخته شده‌ترین فرمت‌های مورد پشتیبانی این نرم افزار عبارتند از:

DivX, XviD, MP3, and AVI, FLV, MP4, 3GP, MKV, M2TS, MPG, MPEG, RMVB, WMV, QuickTime, MOV, FLAC, APE

همان گونه که می‌بینید، این نرم‌افزار از فرمت‌های FLAC و حتی APE نیز پشتیبانی می‌کند و سرانجام اینکه ALLPlayer جزو آن دسته از نرم‌افزارهایی است که به شدت تجربه آن را به مخاطبان پیشنهاد می‌کنیم، به ویژه آن دسته از مخاطبانی که عادت به دیدن فیلم و سریال دارند می‌توانند از قابلیت‌های خوب و منحصر به فرد این نرم افزار در خصوص زیرنویس بهره فراوان ببرند.

لینک دانلود نرم افزار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد